2009-03-19 - Vackert väder!

Idag fyller två personer jag känner år. Grattis på er. Joakim heter de förövrigt.

Ska åka och äta med Sara nu. Sen ska jag köpa ett par byxor och ett par skor. Snygga som as. Lägger upp bild på dem sen.
Betalade in räkningarna för månaden. Stackars mej. Jätte mycket räkningar! Skiten slutade på nästan 8 000 kr. Sen kommer låneavin på bilen dras automatiskt tillsammans med bredbandet, boförsäkringen på båda bostäderna samt min livsförsäkring. Det kommer också att sluta på ca 2 500 kr. Har inte betalat räkningen än på hyran på Hulta. Har visserligen inte fått pengarna av henne heller. Men den ligger också på 3 000 kr. Hur mycket är jag uppe i nu då?! 8 000 + 2 500 + 3 000 = 13 500 kr. Så mycket har jag fan aldirg betalat förut. Men detta är de första räkningarna jag får på denna lägenheten också. Bara i elräkning fick jag fan 1 600 kr!! Jaja, byxorna och skorna ska jag ha. Får 2 200 av pappa också så det går till billånet. Om det krisar sej så får jag sälja min telefon också och den får jag i alla fall 3 000 för. =)

Om man summerar detta så har jag faktiskt ganska mycket onödiga utgifter som jag självklart kan dra ner på. Men vad händer om jag bryter benet och inte kan jobba? Då är det faktiskt bra att ha en livsförsäkrning som täcker detta. Tack mamma för att du betalar min underbara hund!

Vägde mej förut, jag har gått upp tre kilo!

Dagens låt: Janet Leon - Let go

eea.
- What goes around comes around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0