2009-05-04 - Sovit borta...

Fan va gött det är ibland livet, när stunder är precis som man vill ha dem. Med mycket skratt och lite gnäll =)

Helgen har varit en hel jävla röra. Men cp-kul!
Värsta var helt klart i fredags när vi var på Swing och såg Vrävarna. Men foten är bra nu, eller ja, det är MYCKET bättre än vad den var i fredags i alla fall.
Ola hjälpte mej att plåstra om den senast. Fan va klantigt ändå. När jag såg såret såg jag fan att det hade behövts sys. NOT GOOD!

När jag går upp nu på eftermiddagen ska jag åka och leka med Tobbe, han ska hjälpa mej att skruva loss Linus från hjärnan, på något sätt känns det som att han har skruvat sej fast där och vill inte lämna mitt huvud.

Hur blir det  i helgen?
Krök någon?

eea.
- vill inte sakna honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0