2009-05-11 - En full helg med underbara vänner

Har verkligen haft fullt upp hela helgen. Så jävla skönt, nu kan jag säga att jag har kommit över äcklet också. Han är historia.

I fredags blev det x och y med vänner, himla kul faktiskt, mycket skratt.
Sen var vi på IKEA och Biltema. Ska köpa ett nytt soffbord, de hade inte den jag ville ha så jag får ta den en annan dag.

Fast det som slår hela helgen är verkligen det som jag och J fick uppleva i natt.

Vi skulle åka till Statoil och köpa toapapper med min halv hela bil, vi kom bara ut till vägen sen fick vi bensinstopp. Helt random, vi tömde all spolarvätska som fanns i bilen och började traska mot Shell, men pumparna var stängda så vi gick till Sara och skrämde livet ur henne, fick låna hennes bil och fyllde bilen med reservdunken, då stod polisen på Shell. Åkte sen till Statiol och mötte polisen på vägen, som såklart vände och följde efter oss.
De tyckte att vi var knäppa som skulle köpa toapapper klockan ett på natten. Vi fick visa körkort och så kollade de upp oss, sen fick vi blåsa och berätta allt om vår lilla insident. Ja, det är mammas bil. Och jag det är Saras. Jesper blev lite sne, men leendet kom tillbaka när de lämnade oss och så fick vi vårt papper en timme senare.

eea.
- What goes around comes around.

Kommentarer
Postat av: nisse

snuten är bara gullig :)

2009-06-03 @ 20:39:42
Postat av: Anonym

polisen är ju söt :)

2009-06-03 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0