2009-05-12 - En dag i kyrkan

Skulle gått upp kl 9, mamma ringde mej  08,58 och sa att hon skulle bli en timme sen så jag stängde av alarmet på telefonen och somnade om.
Köpte lite blommor som hon bad mej köpa i sömnen. - Otroligt att jag minns vad hon sa.



Har annars varit en trevlig dag i kyrkan och i Viskafors. Träffat människor idag också. Tycker dock att dagen har varit lite väl lam och inte så mycket har väl hänt.
Hoppas på mer fart i morron.
Tvättat allt nu. Bra som fan att Frida kom med dammsugaren och att min slav Jesper dammsög åt mej.

Nu sitter jag och Tobbe här och lyssnar på lessen musik, vill ha någon att hålla om och krama på, fan det var länge sedan jag kände mej så jävla mycket singel.

eea.
- Tomt utan honom.

Kommentarer
Postat av: nisse

finns mer killar :) dock saknar du nog inte honom, utan det ni hade . och det kandu få med en annan sötnos :)

2009-06-03 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0