2009-05-22 - ah! save me!

Haha! Ibland är jag så jävla trött att jag inte ens går och lägger mej. Nu är ett sådant tillfälle.
Börjar hos mamma klockan 10 i morron så så bråttom är det inte med att sova.

Fick lite dåligt samvete när jag inte kunde vara med Tobbe idag eller speciellt mycket igår. Blev inte så himla kul heller. Hoppas inte det påverkar någonting.
Blev alldeles för full och säger även förlåt till My. Jag har en present till dej nästa gång vi ses i alla fall.

Kändes alldeles för oansvarigt att dricka idag också. Denna dagen började abslout inte bra. Hade garanterat blivit av med körkortet om jag hade blivit stoppad idag. Men har man lovat så har man fan gjort det.

Träffade människor i går som jag aldirg trodde att jag skulle träffa igen. Det var ju faktiskt lite kul.

I morron blir det hemgång i alla fall och förhoppingsvis så händer något kul på kvällen. Jag och Tobie ska inte med till Sticky i morron, hade visserligen varit kul. (Ni hade kunnat fråga i alla fall). Dock har jag pengabrist. Vad gör vi i morron Tobie? Party eller bara ta det lugnt?

eea.
- jobbigt när man vill säga nej men säger ja, jobbigt att säga nej när man vill säga JA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästan synd snuten inte stoppa dig och du fick blåsa då :/



tänk först, agera sen.

2009-06-03 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0