2009-05-26 - Död på 41an.

Vacker bild, vi är inte tillsammans, endast vänner :)
Vacker bild, nej, vi är inte tillsammans, bara vänner.


Fy fan, det var ganska otäckt när jag tänker efter.

Jag och tobbe kom åkandes från Borås och skulle åka till Basteråsvägen 24 för att hämta min baslåda, hade vi åkt 3 min tidigare från Borås hade vi sätt krocken.

http://www.bt.se/nyheter/boras/pappan-dog-och-dottern-svart-skadad-vid-frontalkrock(1342225).gm

Det hade redan bildats kö när vi kom på 41 i går kväll kl 17.50. När vi lyckades komma om bussen och personbilen såg vi hur pappan satt fastklämt och jätte död vid ratten. Hela fronten hade tryckts till. Det fann kanske 40 cm yta mellan bilens ände till förarstolen. Då förstår du hur mycket plats det fanns kvar i bilen. Inte en chans att han hade kunnat överleva. Han dog säkert på en gång.
Efter att vi hade varit i F så åkte vi till My och lämnade förlåt present för Lygnevi, vi blev omderigerade påväg hem. De hade alltså då spärrat av vägen och höll fortfarande på med att ränsa vägen.



Jobbigt som fan att inte jobba, jag blir så rastlös. Allt är lixom skit tråkigt och tiden bara går och går. Måste snacka med Wallin igen. Jag kan inte gå utan att jobba. Livet blir skit tråkigt.

eea.

Kommentarer
Postat av: nisse

suger utan jobb :(

2009-06-03 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0