2009-05-30 - lördag

Igår höll jag på att skratta ihjäl mej tror jag.
Fan va kul vi hade åt det!


Mamma skulle visa vår nya kock hur man tände grillen på utsidan. Som vanligt går ju inte allt som man vill. Hon stod där och tände och tände. Hon beslöt sej sedan att ta bort galren från utegrillen (gasoldriven). och med hela kroppen och huvudet stoppade hon dumt ner allt och tände på. Vad händer då? Jo, gasol och eld. Det blev en jävla övertändning och vi alla tre blev jävligt förvånade.
David (nya kocken) tittade på sin arm och konstaterade att han inte hade några hår kvar på den. Sen ber mamma så mycket om ursäkt och han bara nickar, hon tittar sen på mej och då kan jag inte hålla mej för skratt. Hon har då lyckats bränna upp halva luggen!! Det såg så jävla roligt ut och jag bara pekade på henne och flabbade så tårarna sprutade.
Mamma var inte sen med att instämma när hon precis insåg hur idiot hon hade varit som stoppat ner hela kroppen i grillen. Håret bara rasade av och vi vek oss av skratt. David fick också ur sej lite skratt men var nog fortfarande förskräkt över vad som hänt.
Pappa gapade från 50 meters håll att man inte fick ha kul på jobbet,
Det tog en kvart att lugna ner sej och torka tårarna.

Vi är dårarna på GRINDSMOSSEN.



Nu ska jag och Tobbe åka till Viared och kolla på blackrace, Frida är också på ingång.

Ha en underbar fortsättning på årets första vackra CP VARMA dag!

eea.
- What goes around comes around.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Inte undra på att det kallas STOLLEMOSSEN!!!!!!!

2009-05-31 @ 02:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0