2009-11-04 - onsdag

Varför drar alltid ångesten över mej?!!!
HATAR ATT GÅ HEMMA HELA DAGARNA!!!!

Varit kul i helgen.
Helt jävla okej.

Jobbigt att inte kunna ha kontakt med omvärlden bara. Men va fan. Det är bara en helg.


Fick jävligt bråttom i Torsdags innan vi skulle åka. Helena ringde mej kl 12 och frågade om jag ville komma till Kina och få naglarna förlängda. Egentligen hade jag inte tid med det, men gjorde det i alla fall.
Synd bara att det inte var Helena som gjorde det på mej. menmen.

Fick med halmbalen som jag och mamma fixade hemma.
Halm passade jättebra til bilen. Tråkigt bara att det inte gick att ha där speciellt länge.

Full lördag. Länge sedan jag var full. Lika bra, för jag lyckades få i mej både öl och ren sprit :P


Var med pappa i Malmö igår. Ganska kul. Fördriver i alla fall den där tiden som verkar gå alldeles för fort.

VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MITT LIV !!!
Fyller fan 21 om två månader ;'(





eea.
- Den enda människan du kan ändra på är dej själv.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det löser sej !

2009-11-04 @ 13:18:27
Postat av: Adina

Men gullunge :) du kommer nog på nåt snart! vi kan flytta till grand canaria och sälja drinkar i solen och dregla över snygga killar! ^^

2009-11-05 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0