2009-11-07 - lördag.

Jag blev visst lite bakfull. Blev nog ganska full igår ändå.
Jag och Adina gick till Harrys. Det var inte så mycket folk ute men vi hade kul. I alla fall jag.
Tycker dock att vi kom iväg lite sent.

Redbull/Vodka 6 cl gjorde grejen.

När jag kom hem gick jag ut med Fröken Katt och Herr Hund. Haha, det var faktiskt ganska spännande, tror vi var ute i en halvtimme. Katten skulle fan gå själv. Hon bajsade i rabatten och sen gick hon så snyggt tillbaka hela samma väg som hon kom.
Hon har nog problem att gå på låda när det gäller att bajsa.




Kommentarer
Postat av: Gluffs

Haha duktig Fröken Katt ^^

2009-11-08 @ 00:20:21
Postat av: Adina

Jag hade skoj ! :D

2009-11-08 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0