2009-10-01 - vilken jävla skitdag.

Somnade så otroligt skönt i soffa igår, minns typ ingenting av filmen som rullade på teven. Måste somnat i början av den och uppenbarligen var det inte speciellt givande eller bra.

Vaknade nog när den var slut, klockan var då 00,30, CP VA SENT!

Sov alldeles för länge, klockan ringde första ggn kl 7, det tog några snosningarn innan jag fattade vad det var som ringde. Ställde om den och vaknade inte förrän mamma ringde och frågade vart Frida var.

Klockan var då halv tolv.

Frida och Adina kom en kvart efter det.


Trött, kall och jävligt deppdag. Jag och mamma startade ugnen och gasspisen för att få upp värmen i kafeeet. Bara så du vet så luktar inte rått kött speciellt gott.


I bland önskar jag bara att jag fick en ny pappa, eller att den jag har dog. Ja, man får säga så om sin pappa. Iallafall jag. Iallfall om den pappan man har är så jävla dum i huvudet att man bara vill vara så längt ifrån honom som det bara går.
Han gör mej gång på gång lessen, så lessen att det sätter sej i kroppen hela dagen och går ut över de jag verkligen tycker om.
Han gör mej frustrerad och jag känner mej så jävla värdelös. Jag vill bara fly fältet och vara för mej själv tills han försvinner.
Förstår inte varför jag är så fäst vid en människa som bara bidrar till dåliga vibbar. HATAR HONOM!

Vill förevigt säga upp kontakten med honom och byta efternamn.
Brass?
Andersson?


eea.
- älskar dej mamma, vill att du ska vara lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0