2009-10-03 - regn

Ja, alla vet att det regnar idag.

Somnade om när klockan ringde i morse, ringde mamma sen och sa att jag missade bussen. Typiskt. Hon blev inte arg.
- Mamma, jag har försovit mej och bussen har gått.
- Hum, det gör ingenting. Det regnar ju, du behöver inte skynda dej.
- Nä, det är sant, jag såg vädret.
- Eller, du behöver inte komma om du inte vill eller så, det var ju lite kort varsel det här.
- Ja.
- Det var ju mamma som sa till dej att komma igår och itne chefen. Ville väl inte vara hemma själv.



STACKARS MAMMA!
Fan, jag gråter bara jag tänker på hur hon har det. Helt ensam och helt jävla själv med den där jävla bördan.

Mäklaren har satt upp en skylt vid husen nu. Nu är prossesen iallafalll igång. Äntligen får hon kanske sålt skiten.
MAMMA KOM TILL OSS I BORÅS!


Var med Frida och Ludvig på systemet i dag.
Det blev ett jävla tag.
Sen åkte vi till maxi och handlade, usch massa pengar försvinner :(

Nu ska jag inte köpa någonting mer.


Nu sitter jag här och är fan kall, tror jag får sätta på mej en tröja och börja plugga teori så jag klarar det där jävla provet på måndag :D

Du, det är svensk höst på utsidan.
Joina?





eea.
- tiden läker alla sår.



Kommentarer
Postat av: Gluffs

Men shit.. va händer?!?!?

2009-10-04 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0