2009-10-06 - jävla skitdag.

Just nu känns verkligen alla dagar som skitdagar. Dock är ju allt skit.


Gick upp svintidgt, åkte med Erik(c) och Gluffs och hälsade på vänner. Erik pajade ju pappas bil i lördags så vi var och tog oss en titt på hur den såg ut. Jag och Gluffs tror att det är kört för den bilen, men Erik har humöret uppe och tror att bilen snart rullar på vägen igen.... hum...

 

 

 


Vi käkade mat på Brasseriet med Anton, Linus och Andreas sen vid kl 12. Jävligt trevligt faaktiskt, dock har jag aldleles för mycket skit som jag tänker på.

Ställde mej på vågen.
Insåg att det är snart dax att börja träna.
Usch va jobbigt.

Helena frågade sen efter en jävligt tråkig timme hemma om jag ville följa med och gå en sväng. Vi gick ner till stan då Helena skulle ha p-piller och posta ett brev.
Jättetrevligt att träffa henne, träffas alldeles för sällan.

Nu var det meningen att jag skulle leka med Pontus men det verkar inte bli så. Vilken jag nästan förutspådde.

Jag vill leka med Sara och Tobbe !!


eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0