2009-10-09 - körkortet i sikte

Klarade skrivningen i går, kändes jävligt-skit-cp-bra. 54 poäng. Två poäng från målet (52 p).

Jag och Frida åkte till Vänersborg. Det gick fortfare än vi trodde och vi hittade med en gång utan att kör fel en ända gång. COOOLT!
Det sa ju redan där att jag kommer klara det. Vi åt på en lunchrestaurang och mättade magarna innan nervositeten var planerad.
Fattar inte att jag kan vara nervös. Men det var mycket som var nytt och hade inte jag och Frida gått igenom det så hade jag nog inte klarat det heller.

Hämtade Hugin från Blå Stjärnan me sen. Jag har fortfarande fruktansvärt dåligt samvete, plus att det kostade mer än vad jag egentligen har råd med. Vill göra om dagen om jag fick p.g.a honom.
Nu ligger han på balkongen och hittar ut. Älskar honom jättemycket. Hoppas att han blir bättre.



Väntar på mamma, hon är i Kyrkan och kollat till köket. Ska till akoteket och köpa smärtstillande till honom. Sen tar hon med sej honom hem till Grindsmossen, kanske är lika bra. Kanske mitt samvete talar gott om mej snart.


eea.
- Körkort snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0