2009-10-11 - Pappa fyllde år i går.

Tog en stund innan jag registrerade att pappa fyllde år igår.
Så jag och Adina åkte till Grindsmossen och grattade pappa. Gick ett varv på gården med Hugin och tränade lite. Han har verkligen förändrats....!!! Vet inte vad jag tycker om det än. Men det får tiden visa.

Stannade till halv fem och pratade med världens bästa mamma.


Kvällen blev helt jävla oplanerad men vi hade kul.

Efter att jag inte fick komma på den där så kallade festen som skulle vara någonstans i skogen så åkte jag och Pontus til Geiros och kollade på honom när han byggde ställning till slutstegen til min bil.
Den skulle tydligen vara klar idag, så jag får väl tro på det.

Det blir jättebra.





Söndag?
Ingen vettig dag.
Måndag?
Ja tack!!


eea.
- what goes around comes around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0