2009-10-15 - idag fyller mamma år.

Idag fyller mamma ett år till.

Ska åka till henne nu när jag ÄNTLIGEN får det.
Ska bara ner till stan och hitta någonting fint till henne.

Adina och Frida åkte iväg idag me :( De kommer inte tillbaka förrän på söndag :(

Ska ringa Wallin idag igen och se om jag får tag på honom. Antligen så är han alltid upptagen eller så är det så att jag ringer när han är upptagen.


Vaknade kl 5 i morse av att jag hade sjukt ont i magen. Var tvungen att gå upp och äta lite, det blev mycket bättre sen.


Åt Pizza med Sara och Tobbe igår, jättetrevligt :) Det var länge sedan jag träffade dem. Sen ville Tobbe såklart lyssna på Geiros braiga jobb med bilen. Jag är dock inte nöjd. Men det kommer väl :)

Grattis mamma !


eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0