2009-10-18 - blä

Fy!
Är så jävla trött på att det är omöjligt att få ett jobb.
Det finns så mycket som jag vill jobba med som jag aldirg kommer kunna göra utan utbildning. Men hur fan vet jag vad jag vill göra resterande liv? Varför göra en utbildning på massa år som jag ändå bara på kommer pröva på något år.
Ska jag utbilda mej för alltid då?

Jag gör fan allt snart, vill verkligen ha ett jobb som jag tycker är kul och som innebär att jag inte isolerar mej totalt från mina vännner, mamma och systrar!

Piss.

Jaja, jag är väl i en svacka, har inte sovit så bra idag.
Snart dax att sätta sej på tåget i Alingsås igen. En natt kvar.


eea.
- Glad tjej söker ett glatt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0