2009-10-21 - onsdag.

Varit med pappa idag.
Han ringde i morse när jag sov och frågade om jag ville följa med till Strömstad/Norge. Jag svarade ja, har ju ändå ingenting att göra på dagarna så jag kan ju lika gärna passa på att vara med min pappa som jag aldrig träffar ändå.

Som vanligt har vi ingenting att dela känns det som, men jag är glad att jag fått vara med honom ändå :)


Efter att vi varit i Strömstad och snackat en jävla massa skit, som jag förövrigt inte orkar lyssna på - skitsnack är ingenting för mej, så tog vi bilen över till Norge. Spännande, haha! Fattar inte hur man kan vara en sådan turist ibland.
Tog en fika, gooood muffins och sedan åkte vi hem
Jalle var med också och han skulle vara i Uddevalla där han bor igen kl 18,15.

Vi satt och slogs med den dumam radion i bilen som tydligen älskade P4 så mycket att ingen annan kanal var okej.




På kvällen blev det film med mamma och Frida. Flickan som lekte med elden. Ja, jag har sätt den tidigare, Pontus. :) Men ville följa med dem och se den igen. Snacka om att jag fattade bättre den här ggn!

Mamma: Fattade ni någonting? Boken är bättre.
Frida: Jag tyckte att den var bra.





eea.
- Glöm inte av att leva i nuet.

Kommentarer
Postat av: Gluffs

Den är bra filmen!

2009-10-22 @ 05:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0