2009-10-25 - söndag.

Ställa tillbaka klockan är det bästa som händer på året, i alla fall om man nyttjar den.

Gick bra på jobbet idag, fast jag tycker inte att jag gjort mitt bästa. Kan bättre vet jag.


Köpte vindrutetorkare på biltema innan jag slutade jobba. Tänkte att jag skulle byta innan jag åkte hem, men det blev inte så.


Innan Bollebygd fick jag vattenplaning, det regnade som fan. Helvete för det. Var helt 100 på att jag skulle åka av vägen. Tur som fan att det inte va några bilar bakom eller strax framför mej får då hade det kunnat gå jävligt illa.
Hade säkert vattenplaning i 100 meter. Det kändes helt klart som en evighet och jag ha tänka mej själv på sjukhus. Det tog en stund innan adrenalinet i kroppen började tillverkas för när jag hade fixat händelsen så hade den inte kommit än.
Men jag behöll lugnet, han inte reagera så mycket, vara aggera.

Sen när det var över kom nästa insident, regnet verkligen vräkte ner och högsta styrka på torkarna var ett måste. VAD HÄNDER INTE DÅ!!
Jo, torkarbladet på min sida gick sönder. Jag menar verkligen sönder !!
Fick bromsa som fan och hitta varningsblinkersen och andas. FY fan va jobbigt att inte kunna se ett jävla skit. Och absolut inte i 120 Km/h!!

Tur då att jag tagit mej tiden att köpa nya vevtorkare då. Fan vilken jävla tur i oturen ändå. Stod där en stund innan jag fick på den. Det var inte direkt ljust.
Sen åkte jag vidare, bara 500 meter kvar till avfarten till Statoil i Bollebygd.
Stannade där och hämtade luft och bytte den andra också. Det gick i en ävla hastighet, adrenalinet hade satt fart på mej. Det stod två killar där också som kollade på mej som om jag vore utomjordning me.

Såklart för att jag har en så otroligt snygg bil och att jag själv är så jävla snygg, eller så var det helt enkelt bara för att jag hade väktarkläderna på mej.


eea.

Kommentarer
Postat av: Tobie

jäävlar babe. tur att du klarade dig, hade ju kunnat gå skit illa : ( <3

2009-10-25 @ 22:03:13
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Adina

wow jag gillar att ha tur i oturen. men bra att allting gick bra och visst är vi e(ä)ngströms snygga :)

2009-10-25 @ 22:37:53
URL: http://roxetteadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0