2009-09-03 - buss och jag går inte ihop

Så mycket buss som jag har hunnit åka idag var det jävligt länge sedan jag gjorde.

Glömde först mobilen på bussen så jag fick till frissan här bredvid och lånade telefon. Telefonen skulle landa på något jävla kontor nere i stan efter 10.
När jag skulle ta bussen ner så visade det sej att jag hade glömt plånboken. Fick åka med ändå. Smart som jag är ibland tog jag även med mej mammas väst som skulle bytas till annan storlek, tänkte göra två saker på en gång. När jag väl kommit till H&M visade det sej att jag tagit med mej fel påse. Så det var bara att gå hemåt.

Nu sitter jag här och väntar på att Adina och Frida kommer. Ska fan inte åka mer buss idag.

Var tvungen att gå upp kl 7 idag me, så nu är jag fan skit trött ;P

Nu kan det inte mer gå åt helvete så nu blir resterande dag skit BRA :D


eea.

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha fast eea... du får ju tänka efter lite före.. och planera.

det var ju inte bussåkets fel att du glömde luren eller tog fel påse. SKAFFA HANDVÄSKA! :D

2009-09-03 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0