2010-02-12 - fredag.

Det är verkligen kallt ute.
Svin kallt.
Så kallt att jag helst inte går ut.


Lov för folket i skola nästa vecka, all utom mej och Frida + klassen då. Det skulle tydligen vara hemstudier i tre dagar innan praktik. FY FAN VA TRÅKIGT !
Har tröttnat på skolan. Vill tillbaka till verkligheten och sluta spela någon som jag inte är. Och att vara ogillad bland lärare är inte riktigt min grej.

Frida och mamma var precis förbi och sa hej, de lämnade 740:in. Snällt.
De har åkt nu så nu är jag helt själv tillsammans med katten.

Ännu en helg börjar vankas. Kan jag inte få ett normalt jobb så jag kan få vara ledig någon helg och umgås med mina vänner som jag aldirg träffar pga jobbet!?
Vi är redan inne på vecka 6 i år och hittils har jag inte varit ledig en ända helg. Vilket betyder då jobb sex helger i rad.

Hungrig.


På med mjukisbyxorna och bra musik så kommer nog våren snart !!



eea.
- hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0