2010-02-14 - söndag.

Stängde av klockan alldeles för många ggr i morse, slutade med att jag kom försent till jobbet såklart.
Mådde verkligen skit när jag gick upp, trots att jag sovit nästan 8 timmar i natt.
Gick direkt och la mej efter Melodifestivalen igår.

Skulle åkt till Pontus men såklart som alltid annars svek jag honom. Orkade verkligen inte, mådde verkligen skit.

Varför är det alltid så när man slutar att äta att känslan om att vara duktig och vilja skryta om att man inte äter kommer tillbaka? Blir så irriterad på mej själv och har bara lust att låsa in mej själv i ett skafferi och inte kunna komma ut förrän allt är uppätit.

Melodifestivalen var betydligt bättre denna ggn är förra veckan. Nu gick det i alla fall att lyssna på låtarna utan att öronen visnade. Vann rätt låt? - Såklart inte.

Lovade Pontus att komma idag. Så jag ska fan åka. Hur jävla dåligt jag än mår. Fast egentligen hade jag velat vara hemma och lägga mej i varmt vatten i badrummet tillsammans med bra musik och komma i fas igen.

Tur att det inte är någon skola i morron, det hade jag aldrig orkat med.

Bara jättemycket kvar att göra på jobbet innan jag kan lyssna på bra musik i en låg bil i 35 minuter som det tar att åka hem.

eea.
- Det var alla hjärtans dag idag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0