2010-02-24 - onsdag.

Inte varit i skolan någon dag denna veckan, har tappat lusten helt. Orkar ingenting.
Tror att jag behöver sova och komma igång och äta igen. Träffa kompisar att skratta med.

Inte hela tiden gå och tänkte på dessa jävla pengar som inte finns eller kommer in. Saknar att kunna gå in i en butik utan att få ångest varje gång jag har köpt något, jag har ju helt och hållet slutat att gå in i någon butik. TRÅKIGT!


MEn men, så är det någonting i livet med.


Idag är helt enkelt ingen bra dag. Gå och sova tidigt och hoppas på att nästa blir bättre.



Var med mamma och Hugin i kyrkan igår. Kul att se Hugin så glad. Lessen att jag inte kan vara med honom oftare. Han blir alltid så glad när jag kommer.



eea.
- Vill ha någon att krama på! Kom hit så jag får kramas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0