2010-06-04 - fredag.

Så skönt att avsluta mina 17 dagars arbete. Kunde faktiskt trötna på att jobba.
Åkte hem till mamma efter jobbet, mormor och morfar hade kommit på besök. Jättekul att träffa dem.
Dock blir jag jävligt grinig på morfar som e helt sjuk i huvudet ibland.

Han hade sagt till Frida att jag och hon åkte runt i krimminella bilar och om han dog skulle vi inte gräva mormor på en massa pengar för att betala massa bilar.

FY FAN VA IRRITERAD JAG BLIR PÅ SÅDANT ! Jag och Frida har jobbat ihop vartenda jävla krona själva och skattat 32 % precis som vilken jävla Svensson som helst för att ha råd att äga och köra våra bilar. Ytterligare en anledning till att dö singel.

Men mormor e världens bästa :D

Nationaldagen på söndag :)


Efter mamma åkte vi till Coop och flummade och köpte en boll och brännboll som vi sedan hade kul med på Göta innan knotten åt upp oss :)

 

eea.
- Me and my family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0