2010-05-18 tisdag.

Fick räkningen från Volvo-kortet idag, USCH tänkte jag då!
Men vet att det iaf inte är det exakta beloppet, betalade ju in pengar när jag fick lite extra pengar ;)

Glad blev jag iaf när jag såg lönebeskedet från Skandia :D
Det blir ytterligare en bil till, frågan är ju om jag ska sälja min vackra och fina 740 eller om jag bara kör den till pappa och ställer av den. Tre bliar påställda är faktiskt alldeles för mycket.

Vad blir det då för bil?
-Jo, det ska jag få lov att berätta, det blir SÅKLART en volvo :D, tänkte mej en billig-som-fan-V40.
Än så länge är det ju önskemål från min sida. Innan det blir en bil så måste jag nog betala av lite skulder ;)


Det är underbart att sitta hemma själv och inte göra ett skit. Det var väldigt länge sedan.


Kom femma i BassRace nu i Emmaboda :D Första ggn jag tävlar.
Det var riktigt kul. Ser redan fram emot nästa gång :D



eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0