2010-05-24 måndag.

Klockan: 21,15

Känns verkligen inte som måndag.
Detta är ju min tionde dag med arbete i rad. Känns ändå som att jag har gjort allt som jag vill hinna med under en helg, trots att jag har jobbar 20 timmar ;)

På onsdag ska min bil in på Volvos skadeverkstad för skadorna som blev i april. Älskade Andreas ska hjälpa mej med det nu när jag jobbar 7-16 varje dag ;) Hoppas att de gör någoting åt det.

Ska sova snart tänkte jag.

Har varit och hjälpt Helena att flytta lite grejer idag efter jobbet. Sen har jag lekt med Pontus och Henkka :) SÅ UNDERBART :)


Saknar henne så himla mycket ibland !

eea.

Kommentarer
Postat av: sara

vlken söt bild. :)

2010-05-25 @ 14:04:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0