2011-01-07 fredag.

Fick dämpat två dörrar och dragit 42 meter högtalarkabel igår..!
Gud vad vi är duktiga :D

Så nu är all högtalarkabel dragen iaf. Känns bra att ha kommit en liten bit på vägen nu.

Ringt Stoffe idag me, men han har nog glömt ladda luren.
Hoppas på att han kommer till helgen och hjälper mej med att skissa upp dörrarna.

Sen är det ju bara resten kvar :D


Dämpmatta från DLS :D












Planen var ju att vi skulle fortsatt idag, men har inte fått tag på Stoffe än så då kan jag ta resten i morron.
Hoppas jag...

Ikväll åker jag och Rogga till Simon Billhult. Alkohol i kroppen :D











Kunde inte hålla mej, jag var tvungen att öppna paketet och pussa på en av mina basar :D
DLS SP15s




eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0