2011-04-26 tisdag.

Elmia 2011

Bilen blev klar ca en timme innan avresa från Borås Bil.


Stackars Rogga fick inte sova några timmar alls den natten.
Henkka var klar med att klä framdörren vid 5-tiden på morronen. Han fick inte heller sova många timmar.
Själv gick jag och la med vid 3 och upp igen halv 6.
Har nog aldrig duschat så himla snabbt i hela mitt liv. Både jag och Rogga var helt klara efter 30 minuter. Då hade vi duschat fixat mat under vägen och packat väskorna för 4 dagar i Jönköping.

Kvällen somnade vi tidigt helt utslagna. Fredagen var också den ända dagen jag tog hem ett pris.



Lärde mej ganska snabbt efter några utspelningar att 119,9 var inte min klass. Satsar på 129,9 eller 139,9 i fortsättningen.


Jag är nog den personen som iaf är nöjdast med hela helgen. Att se alla de som förlorat i vadslagningen om att jag aldrig skulle hinna klart med bilen sporrade bara mer.

Jag har lärt mej så otroligt mycket under resans gång.



Tack alla för en helt underbar helg i Jönköping. Påsken är den enda aftonen på året jag ser fram emot.
Nu siktar vi mot nya mål.



eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0