2011-05-09 måndag.

Polerade och vaxade mormors bil i fredags, samtidigt som Rogga kopplade in Imprintern och micken i biljäveln.


Hade en jättetrevlig kväll tillsammans med mormor, mamma, Rogga, Anders och Dennis på lördagkvällen vid Storsjön. Rogga e bra på å grilla :P

Sen har väl söndagen varit en mardröm. Eller nä, det har den egentligen inte. Men den slutade inte precis som jag hade tänkt kanske.
Mega-super punktering. VARFÖR HATAR GUD MEJ !!!! Bara för att jag nu planerat in att åka till Stockholm på fredag så ska denna jävla skiten hända. Däck på dackonline.se kostar 1 675 kr, men det hinner jag inte få innan jag ska åka så jag få ist beställa ett jävla däck på en svindyr däckverkstad för 3 000 jävla-kronor! Jag kunde fått två däck för samma pengar...
Det är fan synd om mej den här gången.
Jag körde inte ens bilen och det var inte ens mitt fel men ändå måste jag betala. Och till råga på det så är en fälg helt förstörd :( 6 000 spänn för en ny. När ska jag få råd att leva?!

Efter
Stockholm ska den där bilen få stå stilla. Den bringar bara otur. Tyvärr. Jävligt tråkigt med tanke på att jag vill tycka om den, och jag vill behålla den.



- När är det min tur att må bra?



eea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0