2011-05-18 onsdag.

När jag vaknade i morse önskade jag att det var torsdag, eller fredag. Den här veckan har gått så låååångsamt.

Var med Sotis på Blåstjärnan igår.
Hon hade vätskebrist och dåliga tänder. Så hon fick vätska i en klump under huden och så tog de ett blodprov. Håller tummarna för att det går bra.
Fick även med mej smärtstillande som katten ska ha en gång om dagen. Så hon kan börja äta igen.

Tror mej minnas att hon hade fyra matskålar med olika mat i igår. Kräsnare katt får man leta efter.


Ingen Holland för mej! Känns sjukt skönt att jag har bestämt mej för det. Har velat för mycket fram och tillbaka om det där nu. Förlåt alla som jag sviker !!!

Blickar framåt ist, denna helgen kommer bli minst lika bra som för er i Holland. EDPS Emmaboda 3x tävling. Hoppas som fan på att det kommer gå bra. Behöver alla poäng jag kan få.

Hemsidan uppdaterad! www.teamunlimited.hemsida24.se






eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0